Neyini arayıp sorayım senin
Adımı ağzına almadın bir gün
Engelimi vardı yoksa kimsenin
Bir kere kapımı çalmadın bir gün
Halbuki ben seni çok seviyordum
Gel sevdanın çeşmesine
Yorulursun,inme gönül
Sen bu aşkın teknesine
Boğulursun,binme gönül
Söndürürler ateşini
Yıllardır yüzüne hasret kaldığım
Gönül deryasına her gün daldığım
Aşkla, sayesinde nefes aldığım
Belki mektubumu okuyor şimdi
Ah çekip geçmişi hayal ettikçe
İki dudak arasında bir buse
Bazen gel gel bazen gelme git diyor
Heyecanla ben baktıkça o süse
Bazen gel gel bazen gelme git diyor
Harmanlayıp kara kışı yaz ile
Gitme beni buralarda bırakıp
Tek başıma, sensiz ve acısız
Gitme,
Gitme indirmeden on ikinci kurşununu da
On ikiden, yüreğime
Ayırma, ayırma bu sevdadan gelecek
İncinirsin diye ricada edemedim
Bakakaldım arkandan gitmede diyemedim
Yokluğunun ateşi sardı içimi sardı
Halbuki aşkın bende erişilmez kadardı
Şimdi sensiz, sen beni, yaşar mı sanıyorsun
Arkandan çıktım ya başlarken hasret
O gün bu gün eve giremiyorum
Kaç gece kaç gündüz geçti hesap et
O gün bu gün eve giremiyorum
Ruhumu sevdanın rüzgarı eler
Çıkmış gibi kura da
Ne durursun orada
Kapım açık burada
Gir içeri çekinme
Gözlerin yaş dolmadan
Bugün şafak sökmeden, sensizliğin eşiyle
Son bir defa kapına bakarak gidiyorum
Bana layık gördüğün hasretin ateşiyle
Bütün resimlerini yakarak gidiyorum
Sana ne son halimden, eski veya yepyeni
Bak gördün mü bak sonunda
Bıktım işte gidiyorum
Sessiz sessiz taş kalbinden
Çıktım işte gidiyorum
Bağlı bağsız o elleri




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!