Sözlerimin dallarını budadım
Artık sana yazmıyorum vallahi
Her belayı ben kendime adadım
Artık sana kızmıyorum vallahi
Her borana dayanmaz ki dağda gül
Çekmediğim ne dert kaldı ne çile
Gidiyorum artık vah beni beni
Biçare durumum düştükçe dile
Ölüyorum her gün vah beni beni
Kara gecelerle barışır gibi
Artık benim ovalarda kuzum yok
Boş ağacı sallamama lüzum yok
Seni Fazla hoş görecek özüm yok
Var gir durma var git geldiğin yere
Sen ki bana bu dünyayı dar ettin
Sana ne yaptım ki beni yorarsın
Var git ecel var git ilişme bana
Ne verdin ki gelmiş hesap sorarsın
Var git ecel var git ilişme bana
Varımın tamamı üç metre saten
Ne duydun ki beni seyran edersin
Var git kara bulut var git başımdan
Bundan gayrı işin yok mu, ne dersin
Var git kara bulut var git başımdan
Canım sıkkın zaten günlerdir canım
Ne tadın kaldı ne tuzun
Var git ömrüm var git artık
Mademki gülmüyor yüzün
Var git ömrüm var git artık
Olmayınca toprak sulu
Dar zamanda el yamandır
Ömür denen bir zamandır
Yaşanılan tam şu andır
Yarın çok geç olabilir
Dura dura değil bana
Yaprak oldum solan tende
Söyle vicdan var mı sende
Bahar mı koydun ki bende
Sular gibi çağlıyayım
Sen gelince gülmedim ki
Derin bir hendekteyim
Dört yanımda sarılmış
Hele şu kadere bak
Yar duyunca darılmış
Burası farklı bir yer
Canımdan can verdiğim mühür gözlü sevdiğim
Ne istedin şu seni ölümüne sevmemden
Varlığından, aşkından vazgeçilmez bildiğim
Ne istedin gönlümü yollarına sermemden
Bu nasıl bir sevgiymiş bu nasıl bir sevda ki




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!