Varsın gelmesin bahar
Bana yeter bunca har
Her işte bir hayır var
Ben neleri görmüşüm
Çoğalırmış dur, kaçlar
Olmazsa bile ayet
Gayet açığım gayet
Biz ayrılırsak şayet
Ben ölürüm ölürüm
O ihtiras o nazda
Sana küsmek haddime mi ki benim
Ben sadece ben kendime küsmüşüm
Bir çözülsem az değildir nedenim
Ben sadece ben kendime küsmüşüm
Yüreğimde şekillenmiş her foyan
N e güneşi ne ayı ne yağmur ne seli
Bu aşkın bu rüzgârı bende esti eseli
Değil bugün sevdiğim, aklım kesti keseli
Ben senden başkasını sevdiysem kahrolayım
Bedenimi serinden, gözlerimi ferinden
Efsunlu akşamlardan, mehtaplı gecelerle
Dilimden hiç düşmeyen sevdalı hecelerle
O eski resimlerle eski bilmecelerle
Ben seni arıyorum, yıllardır hem de nasıl
Güneşin kırağıyı gülden alışı gibi
Bir insan bir yüreğe bu kadar dert yığar mı
Şimdi senin yaptığın insanlığa sığar mı
Bak bakalım çevrene böyle bir kanun var mı
Ben seni bu günleri görmek için mi sevdim
Kara gün dostum idin hani benim bir zaman
Sakın gelip beni bana anlatma
Ben senide tanıyorum beni de
sen hele ki, seni benle bir tutma
Ben senide tanıyorum beni de
Ben kendimi buluyorsam ben sende
Söyle bana söyle bunda suç mu var
Yüz bin kere beni unut desen de
Bende seni unutacak güç mü var
Yanakların bedir olmuş gözümde
Karşıma çıktığın o güne kadar
Ben böyle perişan olmamıştım hiç
Bir insan bu kadar zehir mi tadar
Ben böyle sararıp solmamıştım hiç
Ne bulsun ki artık aşkım aşkından
Bana biraz daha bekle diyorsun
Bende bekleyecek derman mı kaldı
Yoksa beni hiç mi anlamıyorsun
Bende bekleyecek derman mı kaldı
Talih eserini önüme sermiş




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!