Cemaline güneş olsam ay kızar
Yüreğinden uzak kalsam dert sızar
Anlamadım bu nasıl bir intizar
İki ara bir derede kalmışım
Sapaklarda bağlar gibi yol yolu
Ne tuzum var ne tadım
Bitiyorum her adım
Bari sen söyle bana
Bu ne derttir ustadım
Dalda yaprak olmuşum
Bilmem ki ne zaman biter bu keder
Yolda mı bırakır ihya mı eder
Ya bir gün bizi de ederse heder
Aklıma geldikçe içim sızlıyor
Hayata havluyu atacağımız
Sevdanın şerbeti gönül ovama
Dolsa da kendime içiremedim
Sen benim gözümde bir hiçtin ama
Kalbime sözümü geçiremedim
Bu da gelecekmiş başıma bu da
Kan kokusu geliyor
Kan kokusu,
Vampirlerin ayak sesleriyle birlikte
Sokaklardan,
Yine biz bize vuracağız,
Yine biz bizi öldüreceğiz
Ben bu yalancı handa
Az mı sevmiştim seni
Peki neden bir anda
Kan revan ettin beni
Senin kanın kandır da
Zamana bakmadan geç ya da erken
Sözde, kapıları bana açıktı
Heyecan içinde kavuştum derken
Ne yazık ki hepsi kapalı çıktı
Gözlerine bakıp hemen kanmışken
Hasret kazanında ciğerim haşlı
Kara renk babında yüreğim taşlı
Olsa ne yazar ki gözlerim yaşlı
Ellerimden tutup gül desen yeter
Taşkınlık neyime tecel neyime
Gelecek neleri saklıyor bizden, kim bilir
Zamanı geldiğinde arz etmek için,
Hangi acıları, hangi kayıpları
Hangi görmemişlikleri, hangi depremleri
Hangi feryatları, hangi karanlıkları
Gün ortasında..
Alemi dost sanıyorum
Zannederek, tanıyorum
Gün geçtikçe yanıyorum
Kahrolmamak elde mi ki
Yaşadıkça ölmelerim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!