Karayemiş dalına
Mendil astım oyalı
Titriyorum, yoluna
Yüreğimi koyalı
Verin el ele verin
Yola çıkmış geliyor
Saçlarını eliyor
Attığı her adımda
Yüreğimi deliyor
Dil dönmez adı başka
Kırmızı gül yaprağını açtıysa
Aşk ateşi alevini saçtıysa
Kem gözlerin tadı tuzu kaçtıysa
Sallanmanın zamanıdır sevdiğim
Gönlünün en dibindeki her ahenk
Şu dünyanın varı yoğu zaharmış
Meğer hepsi birkaç dilim naharmış
Bu baharda ne gelmeyen baharmış
Bana burda kök söktürür hasreti
Garip olan düşer elbet ağlara
Olmaz ya her zaman elde hediye
Bazen de kül olup biter sediye
Sen yeter ki beni delirdi diye
Birine sorarsan bana da bildir
Bu kadar baskılı dile den sonra
Şayet buralara olur ya bir gün
Yolun düşer ise bana da uğra
Seni çok özledi seni bu sürgün
Yolun düşer ise bana da uğra
Yıllardır yanmıştır diye bu canım
Fark etmeden uzak yakın
Uygunca bir tavır takın
Ben ne hakim ne savcıyım
Bana lolo yapma sakın
Çiçekler açmış dalında
Bana ne bundan bana ne
Derman doluymuş balında
Bana ne bundan bana ne
Bitmiş imiş onca sızın
Faydasız yazdan bahardan
Bana ne gönlüm bana ne
Dile dolanan zahardan
Bana ne gönlüm bana ne
Çıkmış olsa da ateşten
Bu nasıl dert nasıl kader
Bir gün güldürmedi keder
Sonum gelse ne fark eder
Bana olan olmuş zaten
Göz kırparken yazıma güz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!