Bir insan bir yüreğe bu kadar dert yığar mı
Şimdi senin yaptığın insanlığa sığar mı
Bak bakalım çevrene böyle bir kanun var mı
Ben seni bu günleri görmek için mi sevdim
Kara gün dostum idin hani benim bir zaman
Sakın gelip beni bana anlatma
Ben senide tanıyorum beni de
sen hele ki, seni benle bir tutma
Ben senide tanıyorum beni de
Bir zamanlar gelipte bu aşkın kara rengi
Az mı sormuştun bana soy adın mı, adın mı
Bilmez misin sultanım her derdin var bir rengi
Bunca zamandan sonra beni tanımadın mı
Unutma ki sevdiğim ben bendeki bu aşkla
Ben seni yıllardır severken candan
Sen gönlünü koyup saraydan, handan
Bir yandan yüzüme gülüp bir yandan
Benimle bağını kestin öylemi
Yeşerte yeşerte hırsla cefayı
Olsan bile ha sütbeyaz ha kara
Gözün gönlün hasret kalır bahara
Her bez ile sarılmaz ki her yara
Benim harcım sana göre değildir
Nasıl alsın ikimizi bu lügat
Sen sanma ki yoktur bizim el alemden farkımız
Bizi bu dert öldürürken başkasını güldürür
Akıl almaz şu dünya da dönse bile çarkımız
Bizi bu dert öldürürken başkasını güldürür
Sen olmazsan hele ki sen, sen olmazsan yanımda
Söyle nerden tanırsın
Ki, eli dost sanırsın
Her önüne çıkana
Sırt verip yaslanırsın
….İnsanlar başka başka
….Elbet düşerler aşka
Hala bana derler ki, neden dert yanıyorsun
Sendeki o dertleri, dert midir sanıyorsun
Sen söyle sen mademki, ellere kanıyorsun
Hangi çiçek solmuştur ömründe benim kadar
Demir bile bir umut, yaşatırken pasında
Umut pınarımın çağlayan suyu
İçime döktüğüm yaştan sana ne
Mademki dolmuyor aktığın kuyu
Benim bağrımdaki taştan sana ne
Sevda çakısını cana vururken
Yetmez mi bu kadar acı bu cana
Az mı karıştırdın kanımı kana
Neyi soruyorsun gelip te bana
Benim gözümdeki yaştan sana ne
O da senin gibi kaçsın, kaçmasın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!