Bu ayrılık ikimizi
Sanma ki bey paşa eder
Muhtaç edip bize bizi
Ya öldürür ya kahreder
Kurutarak suyumuzu
Neye yarar özgür olsa ellerim
Nasıl dersin bana ışık yaksana
Sana gelmem seni sarmam imkânsız
Ayaklarım prangalı baksana
Bu dünyanın altı üstü şetrefil
Ne kadar uğraşsam değmiyor kayda
Nasıl arayım ki kusuru yayda
İçimde mehtabı olsa ne fayda
Gecem gece ama ay garip bugün
Sözler hicazına isterse tapsın
Ben yanarım kül ile
Sen oynarsın gül ile
Bir de gelmiş dil ile
Derdime dert katarsın
Duymuyorsun siye mi
Saklansa da sır kasada
Bir açık var her yasada
Dağlar duman olmasa da
Avcıda avlanır bir gün
Hani gönül sen çileğe
Ben ustaysam sen çırak
Fark etmez yakın ırak
Sen gönlünce yeter ki
Sevmeyi bana bırak
Dertlerle kana kana
Nasıl olsa sende çok var
Bana biraz bahar gönder
Işık saçsın havar havar
Bana biraz bahar gönder
Bol çiçekli olsun emi
Karayemiş dalına
Mendil astım oyalı
Titriyorum, yoluna
Yüreğimi koyalı
Verin el ele verin
Yola çıkmış geliyor
Saçlarını eliyor
Attığı her adımda
Yüreğimi deliyor
Dil dönmez adı başka
Kırmızı gül yaprağını açtıysa
Aşk ateşi alevini saçtıysa
Kem gözlerin tadı tuzu kaçtıysa
Sallanmanın zamanıdır sevdiğim
Gönlünün en dibindeki her ahenk




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!