Söyleyin ne işe yarar bu canım
Kederden öteye gitmez bir anım
Üç günlük dünya da nedir bu cefa
Felek mi şaşırdı ben mi yalanım
Bela afiyette huzur tarumar
Erişmese bile her an her yaya
Takmadan aklını hiç bir feryaya
Sorgusuz sualsiz bitmez deryaya
Dalmak istiyorsan gel bana doğru
Koluna girerek güzel her şeyin
Etrafına bir göz atıp
Feryadıma feryat katıp
Solmuş güle el uzatıp
Alsan neye yarar alsan
Yaşamadan çağı çağda
Döktüğüm gözyaşı sence yetmez mi
Vicdanın halime insaf etmez mi
İçine düştüğüm dertler bitmez mi
Nedir bu çektiğim senden gam yükü
Ne gecem geçiyor ne gün bitiyor
Gökten baş aşağı yağan umutlar
Sizlerde mi insan seçer oldunuz
Muhitine göre dolu, yağmur, kar
Hep aynı yerlerden geçer oldunuz
Onca çiçek varken, bir kez görmeyip
Usulen elveda deseydin bari
Üstüme bir kibrit çakıp giderken
Keşke o haltı da yeseydin bari
Evimi barkımı yakıp giderken
Yıldırımdan öte ne idin öyle
Yıllardır yüzüne hasret kaldığım
Gönül deryasına her gün daldığım
Aşkla, sayesinde nefes aldığım
Belki mektubumu okuyor şimdi
Ah çekip geçmişi hayal ettikçe
Of dedim aman dedim
Derdim çok yaman dedim
Geçmiyor zaman dedim
Gelmedin gelemedin
Kulak verip sözüme
Kalbini yarsa kama
Yaran tutmasa yama
Oh demem belki ama
Zerre kadarda yanmam
Karalara bürün de
Bir taraftan din iman
Bir taraftan yat liman
Madem kızarmaz siman
Götür efendi götür
Sokaklar taştı vahtan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!