O gün bugün, değil yeni
Seviyorum diye seni
Tespih teli gibi beni
Gelen kırdı giden kırdı
Gül papatya bülbül falan
Bir yanım beklemekte
Bir yanım teklemekte
Kavlime düşman kader
Derde dert eklemekte
Gelen sorar bu hasretle
Ben sende bulmuş iken aşkın hasını
Lebaleb doldurmuşken gönül tasını
Kabullenmek kolay mı bir başkasını
Gel haydi ne durursun, gel barışalım
En derin deryalarda girip iz ize
Hani yoktu aramızda bizle siz
Nefes bile alamazdın sen bensiz
Şimdi ise, utanmadan nedensiz
Gelin olmuş gidiyorsun öyle mi
Yaptığının yok muydu ki çözümü
Dünyanın en incisi
Dağıtıp pusu sisi
Güneşin tam kendisi
Geliyor bakın geliyor
....Yollarına gül dökün
....Karşısında diz çökün
Sensizliğe alışalı çok oldu
Gelme ne olursun gelme aklıma
Bak yine aniden gözlerim doldu
Gelme ne olursun gelme aklıma
Ne çıkarsa çıksın fark etmez falda
Gözlerim daldıkça kapıya cama
Yaşlar diziliyor yaşlar masama
Ne yollar karlıydı, ne dağlar ama
Gelmedin be zalim gelmedin yine
Hala kulağımda çınlarken nağmen
Gördüklerim benim değil
Tamamen senin remindir
Hasret kaldım uykulara
Bu kaçıncı depremindir
Artık bundan böyle benim
Ne ararsın avazımda
Gelme üstüme üstüme
Zaten canım boğazımda
Gelme üstüme üstüme
Bitti artık kışım yazım
Saçlarını yele vermiş sallanır
Sallandıkça yanakları allanır
Her solukta dudakları ballanır
Gidene de bakın hele gidene
Gidene de bakın hele gidene




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!