Marşa bastım bir lira gitti
Evden işe otuz dakika, ömür bitti.
Çay içtim üçüncüsü kesti.
Gaz kolunu çektim, geldiği dipti.
Dikkat kırmızı.
Frensiz kamyon.
Yola atlayan çocuk.
Sinyalsiz sürücü.
Yine çukur....
Takmadan takılıyorum şeritte
Şerit her zaman yerinde
Gece köpekler peşimde
Eve gelebildim, endişe kalmadı eşimde.
Dikkat akşam
Kurulu sofra
Baba diyen çocuk
Hüzünsüz gece
Yine uyku...
"Aklımdakiler"
Karapürçek
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 22:45:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!