Durdum, düşündüm şöyle maziye baktım
Bazı sayfaları birer birer yırttım attım
Dost bildiğim niceleri için kendimi yaktım
Anlamadım onları doğrusu birazda saftım
Bir zamanlar benim gözümde tektiler
Merhamet tarlama nefret tohumları ektiler
Onlar çoktan öldü bende bit’tiler
Yol verdim vefasızlara birer birer gittiler
Serdim ömrümü bunlar hatrına ayaklar altına
Değiştiler beni acımadan bir pul altına
Çok acılar sineye çektim geçmişin hatrına
Gölgemden başka kimse bulmam baksam ardıma
Az çok ne bulduysanız herkesten yoldunuz
Utanmadan bazen şeytana adres sordunuz
İyiliği kendinizden kötülüğü benden buldunuz
Düz yollarıma türlü engeller koydunuz
Durmadılar menfaat denizinde oltaya yem yaptılar
Can yoldaş bildiklerim bal aşıma zehir attılar
Dertsiz dünyama ne tarifsiz acılar kattılar
Böldüler beni her bir yana parça parça attılar
Çaresizdim pervaneler gibi döndüm durdum
Yandım onlar için dumansız ateşten hep kordum
Bazen niye bu ihanetler diye kendi kendime sordum
Çok mürailer gördüm ben bu hayattan soğudum
Zamanla söz anlatmaktan bittim yoruldum
En güvendiğim anda can evimden vuruldum
Dar günümde dost bulmadım iyi günde halım soruldum
Kırk yıl belim bükük gezdim anca doğruldum
İbret olsun sözlerim garip faniden âleme
Yol bulmasın bu yolsuzlar mutlu haneme
Düşsem olmaz ki acıyan şu benim halime
Sığındım Mevla’ya derman olsun derdime
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 19:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!