GELİYORUM NEREDESİN
Dedim:
Can dostum nasılsın?
Dedi:
Geliyorum neredesin?
DEDİ Kİ
Sen gönlümdeki mor salkım
Sen yağmur sonrası alkım
Sen benim şarabım yasak şarkım
Madem öyle
Hasret yaşlarıyla ayrılalım aşkım
DAHA NE OLSUN İŞTE BENİM BAYRAMIM
Bir yanımda oğlum
Bir yanda gelin kızım, torunum
Yarınım, adamım Canım
Bir yanımda hanımım
DAHA KAÇ ÇOCUK ÖLECEK
ey beyefendiler
hanımefendiler
nevruz gibi
nergiz gibi
DAHA NELERE GEBE BU COĞRAFYA
Sabah kalktığımda gördüğüm dünya
Gözüm bu günde bir hüzün bin elem
Gönlüm gelecekte atan bir özlem
Daha nelere gebe bu coğrafya
ÇOCUK VE SEN
ister ana ol,
ister baba;
ister dayı, hala, öğretmen
her zulmünde, bir cenaze kalkar
ÇOCUK YANIM
çocuk yanım:
bir gün, der.
Ama vurgun,
ama kırgın
ama sürgün yanım:
hayalin mi soldu
düşün mü bölündü
Yetmişlik düşüncelerdesin yedinde
gülüşüne sinekler üşüşür
hani işsiz bir babasın
ve çocukların aç gibi evde
ÇOĞUL BİR YALNIZLIK AŞKIN KENDİNDE
Bu nasıl çark bir hengame bir telaş
Yoksul yoğun varsıl varın derdinde
Söz anlamsız elimiz kor göz ateş
Mülteci bir hasret sürgün kentinde
ÇOK CÜMLELERİM VAR, SANA MÜSAİT
Haydut gibi, sülük gibi,
kene gibi, bit gibi;
Tefrit gibi, ifrit gibi
Çok kelimelerim var;




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler