İNSAN VARDIR OĞUL
İnsan vardır oğul dağlardan yüce
Dimdik kurur gider bir çınar gibi
‘Ben geldim! ’ diyendir çökünce gece
Sanırsın ay bulutu yarar gibi
AKIP GİDELİM SEVGİLİM
Yüreğe alıp sevgiyi
Çekip gidelim sevdiğim
Yatağındaki su gibi
Akıp gidelim sevdiğim
DALA DÜŞER GÜL TUTUŞUR
Türkümüz sevdadan yana
Söze düşer dil tutuşur
Sevgi deriz inadına
Saza düşer tel tutuşur
GÜLE YAKIŞASIN OĞUL
Eli elindeyse yârin
Güle yakışasın oğul
Öyle ince öyle narin
Bele yakışasın oğul
GÜLMEK İSTER DELİ GÖNÜL
Yar yanağından goncayı
Yolmak ister deli gönül
Dört yapraklı o yoncayı
Bulmak ister deli gönül
HA BU GÜN HA YARIN NE FARK EDER
Madem sonu yokluk soyka dünyanın
Ha bu günde ha yarın ne fark eder
Yanağında gül açarmış Leyla’nın
Aşk dediğin bir yaranı kırk eder
SEN BENİM SEVDAMA YAR OLAMAZSIN
Biz adımızı
Dağlardan
Köklü kayalardan
Kuşlardan çiçeklerden
SALAKLIĞIN SONU MU VAR
Cahil söyler bilge susar
Her konuda ahkâm keser
Söz değil de nefret kusar
Salaklığın sonu mu var
YERDE BİR GÜL GÖRSEM YAR GELİR BANA
Alıç ağaç iken dökülüverir
Aşkını sakınan kar gelir bana
Hasretlere kalan yağ gibi erir
Bülbülün figanı zor gelir bana
TOPLANACAK NE ÇOK IŞIK VAR TANRIM
gel hadi
nevruzlayalım şu bebeğin yüzünü
kokusuz kalmasın
sonrasını düşünme




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler