Bakışların çok tanıdık
Gözyaşını silmesek de
Aynı gülüp aynı yandık
Lisanını bilmesek de
Bir poyrazda savrulmuşuz
BANA ÖYLE GARİP BAKMA EY SEVGİLİ
Bana öyle garip bakma ey sevgili.
Ben de senin ovanda bitseydim,
bir meltem olurdum dört mevsim limon kokulu.
*
BAŞIN ERİŞİLMEZ DAĞ OLSUN DE GEÇ
Selam verip bir cevap alamazsan
Olsun ey can canın sağ olsun de geç
Eğer buna bir sebep bulamazsan
BAK RAHMETLİ BİR BABAMI ANLATAYIM SANA
sorma nedendir kah üzülüp kah güldüğüm
babam bir dilek ağacıydı
annem kaygılarını bağlardı üzerine
uçuşurdu alı al moru mor düğüm düğüm
BALIKLAR DA VURGUN YERMİŞ DENİZDE
düşündünüz mü hiç?
şu mavi gezegende
tohumlar piç.
BAM TELİ
Dut ağacın dağlamışım
Bağlamamla ağlamışım
Yârimin sırma saçını
Bamteline bağlamışım
Gül yüzün mü gülüşün mü
Bilmem sende ne buldu yâr
Seni ilk gördüğüm anda
Bana bir şeyler oldu yar
Dağda ceylan pınarda su
BANA DA AŞK İLE İMTİHAN DÜŞMÜŞ
Şikayetim vardır Gani Sübhan’a
Merdin kismetine hep hicran düşmüş
Güzeli zemmettin yedi cihana
Kötünün payına civan can düşmüş
BANA DOSTÇA DÜP DÜZ BİR BAKAN GEREK
Çek üstümden senin bakışın şaşı
Bana düp düz dostça bir bakan gerek
Geç kalmışsın nideyim gözü kaşı
Özüyle sözüyle bir yakan gerek




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler