AŞK KÖRKÜTÜK YENİDEN DOĞMAK DEĞİL SE NEDİR
Ne gurur, ne kibir;
ne kin, ne öfke.
yalnız resim, yalnız şarkı,
okunmamış öykü, söylenmemiş türkü;
Dostlar bahçesinde bir bağban idim
Aşk denen ummanda buldum ben beni
Gönülümün köşkümde bir sultan idim
Aşkla imtihanda buldum ben beni
Ne günah bilirdim ne de bir kusur
AŞKLARA ÇAĞIRIR IŞIKLAR BİZİ
Dağlardan aşağı akıp gelirler
Gözlerinde titrer çoban yıldızı
Karanlıkları delip çıkıp gelirler
AŞKLA YUNDUM BİR DE KİNİMDEN OLDUM
Sevdamı cihana yetirsem dedim
Sen boş ver cihanı kendimden oldum
Yobazı imana getirsem dedim
Her daim tebessüm her daim yar
Lalenin nergisin parası mı var
Ne kadar mutlular daim dost bakar
Perdeni açmadan ışık mı ararsın
*
Gözün ile okşa ele gerek yok
AŞK NE MÜŞKÜL NE DE UZUN YOL İMİŞ
Sürgün etme beni gönül dağından
Dertte darda koyup gitme sevdiğim
Her seherde kaldır beni sağından
Beni zarda koyup gitme sevdiğim
ANNENİN BEDDUASI
biliyor musun
her bedduayı eder belki
ama dil ucuyla da olsa
hiç de ‘Yüreğiniz kurusun! ’
ANNENİN GÖNLÜ GİBİYİZ
Yâre yanar nar oluruz
Yel eritir kar oluruz
Sevgimizle var oluruz
Annenin gönlü gibiyiz
AN OLUR Kİ
Bazı an olur ki çıkarım doruğa ha doruğa
Hem de soluk soluğa
Söz geçiremem gönlümdeki çocuğa
Bazı an gelir ki pürneşe
Atarım kendimi güneşe
ARAYA ARAYA GEÇTİ BİR ÖMÜR
Araya araya geçti bir ömür
Uçtu gitti gönül kuşu nideyim
Cananı olmayan canını sürür
Sensiz sevinci gülüşü nideyim




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler