Aylardan yine Kasım
Ömrüme dolanan yalnızlık
Ve
Nefesimi yakan gözyaşım
Açmayan gitmeyen mevsimler, sensizlik
Yine bir gece yine baş başayım
Sensizliğinle sarhoş olmaktayım
Kendimi kaybettiğim yerde beklemekteyim
Olmadık ve
Anlamadığım naralar atıyorum hasretine
Bazen susmalıyım diyorum kendime
Yine batıyorsun güneşin karanlığa batmasıyla
Önce dudaklarım kurutuyorsun sonra gözlerimi
Yaşartıyorsun
Yıldızlar masmaviye karışırken sensizlik gidiyor
Düşlerimden bile uzaklara
Hindibalar dönüyor rüzgârla gökte hasretlerle
Yine bir akşamüstü
Gözümden yüreğime akıyor yaşlar
Kulağımda yine kırık, buruk nağmeler
Duvardaki resimler hayalime takılıyor
Hasretin titriyor dalga misali çarpıyor
Anılarıma
Yine bir gece daha
Sensizliğe çöktü zifir karanlıklar
Sessiz, ıssız sokaklar bu şehir
Özlemlere kanca atıyor
Gamlı kader, hüzünler
Gecelere ışıklara gömülürken
Yine bir hafta sonu
Ben yine sensiz
Hasretinin oltalarıyla
Sensizliği tutuyorum
Sessiz denizi seyrediyorum
Mavi dalgalarda sureti görüyorum
Gözlerime ışık oldun demeyeceğim miler çektin
Sevincimi ilk an kursağımda bıraktın yaşları yüreğime akıttın
Aşk senle yaşayayım demiştim meğer senle ölmüşüm
Ne olursun git yetmedi mi kırdığın hayallerimi
Mevsimleri bölündün her tarafa hüznü bulaştırdın
Gel bir gör halimi
Göz ferimin yıldız gibi kaydığını
Acı sızıların içinde harman oluşumu
Yıkılan sevdamın enkazlarını
Bir bir biten sensizliğin uzaklarına dalan umutlarımı
Gel gör artık
Attım bende ki seni
Nefesimdeki kırıntılarını
Sakın ardımdan ağıtlar yakma
Gözlerini değdirme hayallerime
Çoktan unuttum seni,desemde..!
Dayanmaz yüreğim dokunmalara, delmelere
Yeter ki sen üzülme!
Dayanamaz ağlarsın gözyaşlarını …
Yüreğime akıtırsın…
Her damla gönlümde, nefesimde kan olur .
Karanlıklar çöker düşlerime, hatıralarıma …




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!