Bu akşam gözlerimden
Seni akıtıyorum
Ama düşürmeden
Sensizliğin ayrılık saatinin acımasız
Batmasıyla
Sessizce iç çekerek ağlıyorum
Ben böyle doğmuşum
Dünyaya böyle selam durmuşum
Her kes gülüp eğlenirken
Sokaklarda oynarken
Kaderimin sızı yazısına bağlanmadım
Sağa sola baktım bir şeyler aradım
Hiç kimseyi böyle sevmedim ki
Gözlerinle yarınlarıma dalarken
Unuttuğum açlığım susuzluğum
Düşlerimin yanık yanık kokan
Hasretimdin
Uzaklara attığım hayallerimin özlem
Eskilerde denilirdi evlilikte
Talibim desti izdivaça
Anne babadan izin alınırdı
Şimdilerde once tanışalım
Eskilerde sorulurmus eş dosra
Ahlakı guzelmi. Imani düzgün mü
Dün gece duramadım evde
Çıktım sokağa, parkları dolaştım
Önce
Sonra koyuldum sahile
Seyrettin gökyüzünü birde
Denizi
Onca kinle öfkeyle sözler söylemişsin
Dostluk merdivenini ahlarla kırmışsın
Gönüllü bedduayla yıkıp Kas destmişsin
Masumun gözyaşını hiçe akıtmışsın
Batılın fetvasıyla nefise zulmetsin
Dün gece duramadım evde
Çıktım sokağa, parkları dolaştım
Önce
Sonra koyuldum sahile
Seyrettin gökyüzünü birde
Denizi
Biliyor musun niye kullanıyorsun oyunu
Anladın mı vereceğin evet hayırın sonunu
Fikrin yaşanmışlıklarla idrak etimi
Partimi gözeteceksin yoksa geleceğin imi
Ey çocuk
Gülümsemenle
Yarınımın siyah olan duvarlarını
Renk, renk boya
Yanaklarımda duran kuruyan
Yaşları akıt yüreğime
Ey doktor bey
Haftalara sığdırdın kederlerimi
Altı üstü bir imza atacaksın
Hüzünlerime bir yeni acı attın
Atma günü salıya, çarşambaya
Canım acıyor yüreğim kanıyor




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!