Bu aksam bir çok şiir dinledim
Yüreğimi Delen şarkılarla yandım
Ama sensizliği dindiremedim
Son sözümü gözyaşında söylüyorum
Saçma düşen sklarla Veda ediyorum
Bu akşam bir tuhafım
dokunmayın gelmeyin üstüme
Dudağımda soldu sevda kelimeleri
Gözlerimden yaşlar akmaz oldu hayallere
Bırakmayın bu gece beni
Hasretin uçurum kenarındayım
Yine yalnız değilim bu akşam
Hüzün keder dolu kadehler elimde
Keder ve kaderin delen sızısı başımda taç
Sensizliğin matem şarkıları kulağımda
Gözyaşımdaki hüsran damları akmakta ömrüme
Çocukluğumun çığlıklarımda
Bu akşam öyle parçalandım ki
Gözyaşlarımın öfkeye akmasıyla
Söndürdüm tüm ışıkları sövdüm nefretle
Gökyüzün rengine karışmış kederin gri tonları
Pencere kenarında sokağı seyrediyor umutlarım
Bomboş kediler gizlenmiş bir kenara
Seni seviyorum demiştin
Hayallerime menekşe sarmıştın
Gözlerime aşk sürmeleri çekmiştin
Tam bir yıl oldu ayrılalı bu gün
Duygularımı rüyalara dolamıştın
Ömrüme ömür vermiştin
Bu ayrilik neden oldu
Gözlerimizde kaybolurken
Dudaklarımı öperken
Şehvetli, şehvetli yanarken
Gülümsemenin ısısı sol tarafımı sararken
Yarınımıza hayallerimizin yansıması açılırken
BİRŞEY YAZSAM DİYORUM
VE BOCALIYORUM
ÜSTELİK BİRDE
ÜSTÜNE
SENSİZLİĞİNLE
KEKELİYORUM
SANA BOŞ BİR KAĞIT GÖNDERİYORUM
İŞTE SENSİZLİĞİN VURMALARIYLA
BOŞ BOŞ GEZİYORUM
VE GÖZLERİNDEKİ LİMANI
ARIYORUM
HASRETİNE DEMİRLEMEK İSTİYORUM
Tövbe istiğfara baslamaz san
Nefsin gözyaşında haşlamaz san
Haramı dualarla taşlamaz san
Kuşağına girenlere hiç bakmaz san
Her defasında düşsem de
Dertlerin kahrıyla gülmesini de
Unutsam
Hayatın olmadık yüklemesiyle
Neşe mutluluğun özlem kokusunu
Unutsam




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!