Bir dilek tut dediler, durup düşündüm,
Yaşayamadıklarımın, o bitmeyen acıların,
Üzerine bir örtü gibi örttüm pişmanlıklarımı.
Kül olmuş hayallerin içinden,
Bir anka kuşu gibi değil belki,
Ama direnerek, yeniden doğmak istedim.
Suskunluğumun içinde bir ses var şimdi,
Senin sessizliğini dinleyen, sabırla.
Ufukta bir güneş batıyor,
Hayallerimin son ışıklarıyla birlikte,
İzliyorum, korkmadan, alışarak.
Eğer ruhumu tanımak, onu görmek istersen,
Ona sor, hayallerini anlatacaktır sana.
Sana yarım kalanlardan, vazgeçişlerden,
Ve inatla var olma gayretinden söz açacaktır.
Her sabah başka bir güneş doğuyor,
Bir öncekinin kederini süpürerek üzerimizden.
Eskiden hayır diyen o isyankâr sesim,
Şimdi hayatın o çetin, o büyük akışına,
Bir teslimiyetin nezaketiyle,
"Hayırlısı" diyor, sadece "hayırlısı".
Kayıt Tarihi : 20.06.2026 01:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!