Bir tabut geçmişti demin taşlıktan,
Toprak çamurluydu, gök bulutluydu.
Bu ölü, çok sevdi, yoksa başlıktan?
Onu taşıyanlar ne çok mutluydu!
Eşten dosttan "Kimdir?" diye sordular;
Vurdular çiçeği, bugün vurdular!
Namus temizlenmiş, gönüller ferah,
Tetiği çekendir başüstünde şah.
Tabuttan ses gelir: "Ah sevdiğim, ah!"
Ecel bunu duydu, yol bunu duydu.
Cesedin üstüne kefen sardılar;
Vurdular çiçeği, bugün vurdular!
Sevgilim, hüzünle yollara bakma,
Toprağıma bir gözyaşı bırakma.
Sakın başucumda duaya kalkma;
Melekler avcuma Fatiha koydu.
Beni kötü yolda diye andılar;
Vurdular çiçeği, bugün vurdular!
*****
Gelen geçen bir kimsesiz sandılar;
Beni neden, beni neden vurdular?
S. Aygün Tüfekçi
Serhat Aygün TüfekçiKayıt Tarihi : 24.06.2026 22:30:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!