Ve bulutla kalır, yağmurlu gözleri
Sırılsıklam
Islak kelebek
Bırakmalı o vadilerde, terk etmeli
Unutmalı seni küfi kahrınla
Adam
El kaldı adın
Bekleme
Ağlamam ellerine
Durma, dinleme
Ne kaldı aklında?
Kadın
Git!
Güneşe dokunsun tenin
Yan!
Kalbin günahsız kalsın
Gözlerin masum...
Şimdi görünmeyen bir ruh kaldı içerimde,
Ve bir kelebek yüreğimde
Sırılsıklam...
Kayıt Tarihi : 16.03.2010 00:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




sakın öldürme içindeki kelebeği olsun ıslansın ama yaşat biliyorum mucize gerekli.....
adı sevgi adı bağışlama adı adı adı herşey işte......
Ellerinize sağlık sayın Ali Ejder, kutluyorum
TÜM YORUMLAR (4)