yaşadıklarıma hep imtihan dedim
çünkü başka türlü katlanılmıyordu hayata
bir ad koymazsan acıya
her şey daha çok can yakıyordu
ben acıya isim verdim
imtihan dedim
sabır dedim
kader dedim.
ama hiçbiri
içimdeki boşluğu doldurmadı
bir gün anladım
insan en çok
kendi sustuklarında yalnız kalır
kalabalıklar geçti hayatımdan
isimler, yüzler, hatıralar
hepsi birer yolcuydu
ben ise bekleyen bir istasyon
kimse uzun kalmadı
çünkü ben
gitmeyenlerin hikayesine inanan bir aptaldım
çocukluğumdan kalma bir şey bu
her gidenin döneceğini sanmak
oysa bazı vedalar
kapıyı değil
insanı kapatırmış
ben kendime geç kaldım
herkesi zamanında uğurlarken
kendimi yarım bıraktım
imtihan dedim ya
meğer insan
en çok kendine yenilirmiş
geceler vardı
saatler ilerlemezdi
duvarlar konuşmazdı
ama içimde bir şey
susmazdı
bir kırık gibi
her nefeste batan
adı konmamış bir eksiklik
ve şimdi dönüp bakınca
anlıyorum
bu bir imtihan değilmiş
bu.
yavaş yavaş eksilmekmiş
herkesten biraz
kendinden biraz
ve en çok da
inanmaktan.
çünkü insan
her şeye dayanır da
en çok
kendi kandırılmışlığına yenilir
ben yenildim
ama ayaktayım
çünkü bazı insanlar
yıkıldıkları yerden değil
içlerinden kalkarlar
ve ben
kendimin içinden kalktım
şimdi yalnızlık
bir ceza değil
bir ayna
bakıyorum
ve ilk defa
kaçmıyorum kendimden
Kayıt Tarihi : 1.05.2026 15:08:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!