Kendimden vazgeçme eşiğinde
teknenin önünde durdum öylece.
Ve suya baktım
Bir şey kıpırdadı kalbimde
Ve şimdi,
Yeni şeyler eklemek değil niyetim
Sadece,
Dürüstçe yansımak kendime…
Fakat,
içimde bir bekçi var
her eğri çizgiye koşan.
Gözlerim kusura takılıyor,
renkler, renkler
dağılıveriyor yine…
Halbuki görüyorum,
olan da, olmayan da
değil benden ibaret…
Hâlim olsa da bulanık,
desenler yerini bulacak…
Bilmek kolay da,
Kabul,
Kabul zor geliyor şimdi…
Ve işte,
öylece bakıyorum!
Kayıt Tarihi : 28.05.2026 00:39:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!