İnsan dediğin ne ki
Doğarız, büyürüz, sessizce yol alırız...
Bir hevesle başlarız hayata.
Ana oluruz...
Baba oluruz...
Yar oluruz...
Derken bunlar da geçer,
Geriye sadece yaşlanan bir gölge kalır sonunda.
Hayır...
Hayır böyle olmasın.
Zaman her bedeni acımasızca eskitmesin.
Aynalar yabancılaşmasın,
Çizgiler derinleşmesin.
Takvimlerin gücü, masum ruhları incitmesin.
Kimse zamana yenilmesin.
Yorgun bakışların ardındaki,
Saklı kalmış gençliğimiz üzülmesin.
Haydi...
Hiç değilse avutalım kendimizi
Ve diyelim ki.
Her şeye rağmen içi çocuk kalanlardanım...
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 14:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Zamana teslim olmak yerine, "Her şeye rağmen ben hala o çocuğun elini tutuyorum" diyen, güçlü bir içsel direniş ve teselliyi anlatmakta.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!