bir yaralı yürekle gezer şimdi sensiz dünya,
döner peşinde ağlamaklı güneşin.
ben de bir kalp var ki dedim sana,
çalma, kırma, vurma yerden yere vurma dedim sana vurma...
O dediğin vuslat ne zaman?
Yok mu kendinden kaçış...
İçimi kaplamış bir heyecan.
Gözümün sulandığına bakma,
Islandığıma bakma.
Neden deme,
Yağmur de. Konuyu kapat...
...
Bilirsin yağmurda yazarım ıpıslak şiirleri...
Seni yakacağım, dedi.
Bende... Hay hay...
Buyur ilk 'buramdan' yak.
Dedim.
Kalbimi uzattım ona...
28.02.2017
Bana sordular...
Seni...
En zor Zamanımda en zor soruydu...
Hayatım yalan değildi o tek doğruydu.
Tek mutluluk, tek kalbimin aşkı...
Bir inletecek beni...
Onca şey yaşatıp,
Sonra bir inletecek ki beni...
Biri inletecek beni.
Biri, işte o...
Şu güneşin yerine koyduğum,
Artık kısa kısa değil, sana, ona, size uzun uzun yazmanın,
Zamanı geldi...
Çatlıyor başım,
Yazacağım ama az daha bekleyin canım...
...
Canım deyince dediğimde benim aklıma o geliyor,
Sana sokulmak gerekir,
Nefes almak gibi ihtiyaçtır bu...
Yanında ömrü bitirmelidir.
Gözlerine dalmak ne büyük gıdadır...
...
Sen okyanuslara açıl korkma,
Sen şimdi dediğimi yapmadın ya,
Bana hata yaptırırsın,
Ne olurdu acı biber gibi olmasan,
Yere batsın o cadılığın...
...
Dalga geçmiyorum seninle,
Aynısından bende istiyorum,
Millet millete beleş beleş öpücük verir oldu ya?
Benimse yanaklarım nasırlaştı, dudaklarım çatlak çatlak.
Sanki balta girmemiş bir ormanım ki!!
Balta girmemiş ormanlara bile balta girdi.
Önümde bir yığın insan ve sanki kütük!




-
Ömer Faruki
Tüm YorumlarHocam size nasıl ulaşabilirim ?