Ben sana geldim,
Haydi sar beni,
Bakmasan öyle
Yabancınmıyım...
Ben sana geldim,
En güzel rüyalarla uyan,
Ben kabuslarla baş ederim.
Ayaklarım gitmiyor bir adım öteye
Sen çoktan gittin oysa bilirim...
Sen de bir sırrısın yüreğimin.
Sana yazmazsam, sana yazmazsam...
Çatlayacağım. Patlayacağım...
Her satıra seni yazmayacaksam.
Ben nasıl sabahı edeceğim.
Bari onu de bana sonra bişey deme.
Uyuyamayacağım bak şuan seni
Ne için gittiğini bilmediğindendir,
Üzerine yağmur yağmur çöken karanlık.
Ve bir o kadar içine içine düşersin ki,
Anlamaz mı şehir yüzüne güleni,
Şehri taş yığınımı sanırsın,
Anlamaz mı kuşları, denizi...
Sokakta dilenci anlamaz mı?
Şehri seveni...
...
Ve ben seni ne çok sevmişim.
Yok belki şimdi yanımda ne sen ne kokun...
Senden uzak kalmak ne büyük ceza.
Bilmiyorum hangi yolun yolcusuymuşum.
Halbuki sana diye çıktım bu yola...
...
Ümit Uzunhasanaoğlu;
05.07.2015 22:04 (GMT +2:00)
...
Boşuna yazıyorsun şair, kimse şiirlerinden sevemez seni.
Yüz dilden yüz aşk koysan da mısralarına,
Sen aşık değilsen;
Dağıtma dedi,
Dağılma dedi...
Ve bana sensizlik,
Öyle yerimden vurdu ki.
Dağıttım,
Dağıldım.
Bir gün o gün gelince,
Salıncaklar kurun.
İster yere ister göğe...
...
Şu yol belli ki uzun ve ince ve keskince!
...




-
Ömer Faruki
Tüm YorumlarHocam size nasıl ulaşabilirim ?