Zirvedeyim
Toroslar ayak altında
Göz alabildiğine
Sonsuz ufuklar
Yamaçlardan kayıyorum
Koca dağın zirvesine çökmüşse kara bulut
Katre katre olup yeryüzüne geri dönmüyorsa
Korkunç fırtına fırsat vermiyorsa yerdeki tohuma
Bak kurumuş filiz filiz renk renk açan kır çiçekleri
Toprak zemin tutmuyor rüzgar tohum ekmiyor
Sanma ki cennet ayaklarıma serilidir
Geceler ruhuma yazıyor çaresizliği yar
Dardayım uzat ellerini tut ellerimi biraz
Sensiz uykuları haram ettim kendime yar
Yine çöktü üstüme kapkaranlık geceler
Bencil olma seni sevenlere
Yüreğini kapatma iyiliklere
Aşırı olma hakim ol kendine
Sahip ol eline diline beline
Toplumda şans yarat herkese
Gecenin koynunda bana hüzünsün
Yüreğime koymazsam bana zulümsün
Gönül bağımda tükenmez sohbetimsin
Beni sensiz bırakma desem kırar mısın
Sevdamı tek başına koyup gider misin
Aç kalsan da hiçbir zaman el etek öpmeyesin
El etek öptükçe açlığa mahkumdur bedenin
Hürriyet kelepçesi altın bile olsa kır kelepçeyi
Çünkü özgür yaşamaktır senin en son şerefin
Kalbime akıyorsa ilmek ilmek tükenmez aşkın
Ayrılığı düşünmez sever seni delice çarpan kalbim
Akıyorsa yüreğine dolu dolu sarıyorsa beni sevgin
Kıyamet kopsa tufan olsa olsun yarim senin elinden
Her adımda adını sayıklıyorsa mecnun olmuş yarin
Salkım salkım kızıl gül ağacı
Demet demet deremedim gülleri
Dudaktan dudağa bal akarken
Sen ona o sana hep yabancı
Kaldır gözündeki kara perdeyi
Merhabalar,
Yıllardır yaz tatilimi Alanya'da geçiririm.Bütün gün TRT müzik kanallarını dinlerim.Bilhassa Metoroloji ve FM Radyosu vazgeçilmezimiz oluyor.
Bugün söylemek istediğim bir problem var.Hep büyük bir eksiklilktir,fakat nedense hiçkimse üzerinde durmuyor.Millet olarak aklımızı değil,hislerimizi baz olarak alırız ve ani kararlar vermek,ani hareket olgusuna sahibiz.Hergün harika müzik programları ve önemsiz,amaçsız konuşmaları dinliyoruz.Beni ve bizi halk olarak bağlayan olumlu,eğitici bir yönü var mı,hayır? TRT devlet kurumu olması itibarıyla,halkın vergisinden beslenir.Neden bu olanağı değerlendirmesin?
Örneğin:
1-Çevremizi ve doğamızı temiz tutma yolları
Mevsimler geçti.
Haftalar tükendi kendince
Doldu dolacak yıl.
Bozmuş umutsuzca yar kavlini
Kader değildi ayrılık
Söz gerçeğin özüydü anlamadı




-
Mustafa Bay
-
Mustafa Bay
-
Mustafa Bay
Tüm YorumlarAğzımızın tadı, huzurumuz, ruh sağlığımız bozulmadan, iyi bir bayram geçirmemiz dileği ile, sevgiler, selamlar...
Sağlık, esenlik ve 2024'ü aratmayan bir yıl dilerim,
Sevgi, saygı, muhabbetle...
Öğretmenler Gününüzü içtenlikle kutlarım,
Saygı, sevgi ile daima...