Çekilir bir dertken bu yalnızlığım,
Günden güne bir hâl oldu,değişti.
Yalnızlıkta aşkı yaşanır kılmak,
Gönlüme yüklenen en çetin işti!
"Aşkın yolu birdir" aramam gayrı!
Sevmek seyr-i sulük duramam gayrı
Bir vakit sevmekten bitap da düşsem
Ölmeden O AŞK'a varamam gayrı!
Tarihin mührünü taşırken gönlüm,
Öyle bir gizemim çözülmem artık.
Sır katibim bile gelse yazamaz!
Gözlerden düşsem de üzülmem artık!
Akıldan süzüldüm gönülden geçtim
Bakışı, gözünde kaç bin yıllık sır
Her gören kaybeder kendini onda
Çözenler yaşarken bilmem kaç asır
Bu halkaya giren ne başta, sonda!
varsın değmesin de uçuşsun tel tel !
avuçlarım bomboş kalsa da olur !
tarasın saçını inceden bir yel.
korkarım;dokunsam büyü kaybolur !
kimine sırma tel kimine ipek...
Eninde sonunda gideceksen, git!
Sallanırken giden aşka ellerim,
Senden son hatıra kalan bu hüzne,
"Hoşgeldin ey hüzün" der gülümserim
bana hayat dolu şiir yaz dersin!
içinde gülen şu gözbebeklerim...
içinde gönlümde uçan uçana,
içinde her renkten kelebeklerim...
ne bir düş ne hayal aşk gibi gerçek...
Gördükçe aynada tahammülüm yok! /
Sorup durdum her an bu neyin nesi/
Bir sır ki karşımda ;her çizgi her hat,/
Yüzüme denk bir yüz aksin kendisi!
Baktıkça gördüğüm çok yakın gibi/
Bugün de akşama vardı nihayet.
Yine akşam, yine tasa, yine gam...
Bu şarkılar ancak katlanır kıldı,
Akşamı; çalınca makam-ı hüzzam.
Akşamdan kalmayım her sabah yine.
Dalgaların sesini,
Bastırırken sessizlik,
Kıyıda beklenen ben,
Bekleyen kimsesizlik!
İskeleden baktığım..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!