Oh...
Güneş,ırmak ve kum,
Bunlara eş değer,
Kaynak su’yum.
Hayvanlar derede,
Çocukken yaptığın,
Çember telini.
Havalı havalı bindiğin,
Dört tekerlekli ahşap arabanı.
Burnu delik lastik ayakkabını,
Dirseği yırtık ceketini,
/
Üşüyerek donalım mı?
Yaz gelince yanalım mı?
Hayat böyle sanalım mı?
Çocuğuz biz, çöpler bizim.
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Çocuk doğmuş,
Yeni yürüyecek.
Üstünde bir gömlek,
Sanki,
Çocuklar;
Kalpleri aydınlatan,
Yürekleri ısıtan,
Kötülüğü yok eden,
Vicdanları onaran,
Nazlı kelebekler gibidir…
Senin kaderine kadeh vuranın,
Rızkına dönüpte baktınmı çocuk.
Kumar masasında tabak kıranın,
Nesline bir fişek çaktınmı çocuk.
Ne mendil satarak nede korkarak,
Hişşt !
Hey… güzel kız !
Haydi bu gün,
Bir gülücük ver .
İstemiyorsan ,
Bir öpücük ver .
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Canlıyı çözemem cansızı görmem,
Baharla büyüyen çiçekler garip,
Uçan tozlardaki hayatı bilmem,
Yer altı,yer üstü,böcekler garip.
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Çok konuşma,
Aziz dostum.
Söz gümüşse,
Sukut altın demişler.
Dün Kadıköy sokaklarını gezdim,
Kaplumbağa gibi yürüyerek,
Çevreyi izledim.
Her adımda polis arabası görünce,
Çok korktum şerefsizim.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!