Eğer sevgi yoksa şu yüreğinde,
Boşa yaşamışsın koca alemde.
İster Afrodit ol istersen Hürrem,
Bir işe yaramaz;ismin,cisminde.
Hasan Arpacı,2018,Üsküdar
Biliyor musun ?
Gördüğün kadın değil,
Sevdiğin kadın güzeldir….!
Biliyor musun ?
Bir kadına baktığında,
Seni;
Baharda bir çiçek,
Biter gibi.
Vadideki köprüden,
Geçer gibi.
Susayınca pınar dan,
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Bekle bekle gelmezsin,
Seviyorum demezsin,
Bir buse de vermezsin.
Covid kara bulut gibi,
Çöktü üstümüze.
Yağmuru ayrı,
Dolusu farklı,
Ne meyve,
Ne yaprak bıraktı.
Bugün ayrılık vakti yürek yandı kor oldu,
Gönlümü ateş sardı alevleri mor oldu.
Yaşarken sevin gülüm sevmenin adı ölüm,
Deyince beyaz güller sarardı mosmor oldu…
H. Arpacı, 2015, Ortalıca, Tosya
Olaylar vicdanın penceresinden,
Ah edip koşarak sevdaya gider.
Bahar mevsiminde bülbül sesinden,
Vah edip kaçarak mevlaya gider.
Kaderin elinde kuru toz gibi,
Seni sevenlerin ruhuna girip,
Ne var ne yok diye seyran eylesen.
Gök kubbe üstüne fikirler serip,
Yaralı kalplere derman eylesen.
Gördün ki gönüller hazan içinde,
Şeytan adasında Azrail gülü,
İle oturup bir anlaşma yaptım.
Baktım ki ifritler benden gönüllü,
Onlardan çözüme anahtar kaptım.
Sordum bu hayatın cilvelerini,
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Dün gece karanlıkta bir şeytan ağlıyordu,
Feryâd'ı figân edip karalar bağlıyordu,
Sordum,hayırdır nedir?hengâme,telâşınız,
"Bir fâni bir fâniye koşulsuz tapıyordu"




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!