Ben neyleyim,
Böyle yari.
Mars’a ekilmiş tohum,
Ay da büyümüş çiçek,
Bahçelerde böcek gibi.
Hayalleri harika,
Sen hiç,
Kalabalık sokaklarda,
Serseri sincap gibi,
Dolaştın mı.
Ya da,
Bu sabah,
Çil horoz öterken kalkalım,
Serin bir rüzgâr eşliğinde.
Varıp bir abdest alalım,
Bir de namaz kılalım,
Günün şerefine...
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Kendine iyi bak,
Haydi bir meşale yak,
Kırmızı beyaz olsun.
Seni sevdiğimi unutma,
Hişşşt,
Hemşehrim!
Haydi kalk...
Güzeldir uyumak,
Ama daha da güzeldir,
Çarklara çomak sokmak,
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Sana aşkı soran olsam,
Neler dersin haydi söyle.
Aşk okuyla vuran olsam,
Ne yaparsın haydi söyle.
Ben sana kurban,
Sen bana hayran,
Biz bize derman,
Olsak ta...
Nefis denen densiz haydut,
İki gözün kör olası.
Ne bulursan yakta kurut,
Bir ateşe yar olası.
Ömür bitti hiç uğruna,
Yüceler yücesi büyük Allah’ım ,
Benim feryadımı duyuyor musun .
Her gün vadilerden yükselir ahım ,
Kimdir bu kul diye soruyor musun .
Velev ki günahkar; nâçiz, suçluyum ,
Dün gece rastladım densizin biri,
Girdi dost bağıma seyran eyledi.
Anladım, dinledim tam bir serseri,
Doğruyu görünce nadan eyledi.
Çiçekler naziktir dedim dokunma,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!