SİTEMİM VAR
Zamansız zifiri karanlık gecelerde,
Bir ağıt gibi adın dolanır dilime,
Acılarımla isyanlardayım,
SİZDEN İYİ BİLİRİM
Anlatmayın bana,
Aşkla ilgili hiçbir şey.
Sizden daha iyi bilirim o duyguları.
Siz hiç ağladınız mı ?
Gözlerin değse de kıpırdamam
İçimde kırağıdan öte bir şey var
Ne sıcaklık ararım ne de yakınlık
Yaklaşanı tanımam artık
Madem
birbirimizi bu kadar çok seviyorduk,
bu ayrılık neden?
Kışın o yağmurlu gününde ayrıldık,
hatırlar mısın?
Şimdi bahar geldi,
Bir vakitler
sana beslediğim gönül bağı
Derinlerde bir yerden coşan,
eşsiz bir coşkuydu.
SOL YANIM
Sen aşkın gerçeği,
En güzel yanısın.
Sevdanı nakış nakış yüreğime işledim.
İsmini her andığımda,
SOL YANIM KALIYOR
Aylardan bir kış mevsimiydi.
Tüm heyecanları üzerine çekmiş,
Bir pazar sabahında,
Bütün kalbimle sana gelmiştim.
SON BİR DEFA
Hayalin gözlerimin önünden,
gitmek bilmiyor.
Hasretin gün geçtikçe,
Son buluşmamızda gitmek için ısrarını görünce kal demek istemedim.
Yolları açık bıraktım, kelimeleri kıstım.
Oysa ki gözlerimde bir davet vardı,
senin görmeyi seçmediğin.
Bu seninle son gecemiz,
son muhabbetimiz.
Sonkez sarıl bana.
Kokun kalsın tenimde.
Akan göz yaşlarımız karışsın birbirine.
Titreyen ellerimi hisset.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!