SEVDAM
Gelll,
sevgilim gel.
Bu şiir ikimizin olsun.
Beraber fısıldayalım satırlara.
Bir zamanlar uğruna susulan
Bir bakışa ömür adanan
Şimdi ne uğruna ne de hatrına
Kendimi harcamam artık
Göz göze gelince titreyen
SEVDİM
Seviyorumm,
Aşığım sana.
Senin gelmen ile bahar geldi.
Can geldi yüreğime.
Gerçek seven
belli eder sevgisini.
Sözleri kalbin derinliklerinden gelir.
Her bakışta, her dokunuşta,
Yüreği titrer..
seven saklayamaz sevgisini.
İçindeki yükleri kendine ait tut.
Yoksa sevdiklerin altında kalır.
Çözülmemiş bir iç karmaşa,
paylaşılan her anda kendini belli eder.
Bir bakışta kırılganlık,
bir susuşta şüphe belirir.
Kal yarim,
Hep yanımda kal.
Bir bakışın,
Aklımı başımdan almaya yetti.
Şüphesiz ölümüne seviyorum.
Sığarmı bu aşk bir ömüre söyle.
Sevmek,
bazen kendini unutarak sevmektir.
Canından öte gördüğün birini sevdiğinde,
sınırların bulanıklaşır.
Sevgi, alışkanlığa dönüşmez,
o bir nefes gibi,
SEVSEYDİN
Öyle içten,
Öyle kalpten sevseydin,
Issız gecelerin,
Nöbetlerini tutarmıydım.
Seslerin sustuğu, kelimelerin bittiği bir yerdeyim.
Dokunduğum her şey soğuk, baktığım her şey bulanık.
Bir zamanlar benim olan, şimdi yalnızca hatıra.
Beni duyan var mı?
Beni gören?
Yok.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!