Ey! Sevdaların en güzeli
Sen gittin
Gittin ama sevdan misafirim
Kokun ruhumun derinliklerinde
Mutluluk senle yaşanırdı
İlk elini tutuşum geldi hatırıma
İlk dokunuşlarımdı sanki
Vücudumun ürperişi
İlk anki gibi hala hatırımda
Yaşamın verdiği tadı algılamam
Beni benden çalan dünyada
Hiç korkmadan haykıracağım söz
seni seviyorum olmalı
Korkusuz ca
Hiç bir dünyalıya ve hiç bir söylentiye
kulak asmadan
İhanet koymadım hiçbir zaman adını
Hatta düşünmedim bile bir an olsun
Hayatımı adadım sana santim santim serdim ömrümü
Üzerine basıp gidesin diye mi
İçimden çektim acımı
Belli etmedim üzülür ezilirsin diye
Duvarlar arasında
Açık çatıdan
Güneşe sevdalarla bakarak
Yaşayan
Seyirlerde gülen yüzünü
Saklamadan
Kömür gözlüm
Akşam erken oldu yine
Herkes bir telaşta ki sorma
Okulların önü kalabalık
Trafik akışı ağır
Akşam karanlığı çökmüş Bursa’nın üstüne
İşte O
Sorma bana aşkı, anlatamam ki sana
Gözlerine bakıp dünyadan vazgeçiyorsam
İçimde garip bir his kıpırdanıyorsa
Sonsuza kadar yaşama isteğiyle doluyorsa içim
İşte o
Gönül kuşunu uçurmak hataydı
Bahar çiçeğinin üzerine konması hata
Karanlık gecelerin efkarları bahane
Seni kendime saklamak istemem hata
Korkakla yola çıkmak istemek hataydı
Yanan ateşine bakmadan
Kilit vursunlar deli gönlüme
Ümitsizliği yaşatmasınlar
Yalnızlıklarımı vermesinler kimseye
Sevginin değerini bilmeyene
Dünyanın bir bucağında
Körle topal birbirlerine vurulur ya
Ne kör derman olur topala
Ne topal göz olur amaya
Topal bir seker bir adım gider




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!