Kız ben sana neyleyim
Senin için bir umut rüzgarı estirip
Kopup gelen rüzgarına
Bağrımı siper eyleyim
Dost bahçesinde
Sevgi ekip aşk biçeyim
Sensiz bir hayattan korkuyorum
Azotun oksijeni yok edip
Nefes alamamaktan
Dünyamın yok olmasından korkuyorum
Bir gün
Yaşamının sonu denmesinden
Merhaba kınalı kuzum
Karanlıklar içindeki uzak mum ışığım
Merhaba
Gözlerimden akan yaşım oldun
Gönlümde sevda ateşi yapmıştım seni
Sakındığım çiçek olmuştun bahçemde
Sen bir kadın bense bir erkek
Dost olduk her gün görüşerek
Sırlarımızı açtık, sırdaştık
Kadın erkek eşit hep anlaştık
Yakın,yakın,yakınlaştık
Bir yatağı beraber paylaştık
Her gecen gün,
Sönmüş bir lamba olur ömür sokağımda
Uzun yollar hep hayalim
Uzun geceler boyunca
Ülkemin göremediğim güzelliklerini gezerim
Her gece elini tutarak
Dünyada her şey basit
Bekara eş boşamak gibi
Havanda su bırakmayan yiğitler için
Ölüp gidivermek basit
Bu devirde yaşamak basit
Belki bir gün
Bir sinema perdesinde
Seyredeceksin yaşadıklarımı
Bu kadar sevgi içte nasıl saklanır diye
Ağlayacaksın belki de
Anlayacaksın neden bu kadar
Kör olmuş gözlerim
Dünyayı neyleyim
İçimde bir can daha var
Bir başkasını neyleyim
Vursan kamayı kanım akmaz
Sen aşkı bilmezsin
İçinde yanan ateşin soğuğunda üşümemişsin
Aşık birini de görmedim diyorsun
Görmek için bakman lazım
Baktığını da görmen gerek
Delice bir yangın yakar içimi
Serin bahar yağmuru ıslar yangın yerini
Bozkırdan acı haber gelir
Kazır dozer gibi yanmış yerimi
Külleri savrulur yaşanmış sevdanın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!