Aralık ayının son günü geldiğinde,
Sabırsızlıkla yeni yılın başlamasını bekleyeceğim.
Yılın son dakikalarına girdiğimizde,
Ben yine seni dileyeceğim.
Ertesi sabah tekrar o güzel yüzünü göreceğim.
Gel yıldızları birde benden dinle,
Uzaktan küçük gözüktüklerine bakma.
Kalpte küçük ama bak içinden,
Ne büyük bir aşk çıkıyor...
Her satırıma senin için son dedim,
Ertesi gün kalktım yine sana yazıyorum.
Senden gayrı yazanlara yüz vermedim,
Ertesi gün kalktım yine seni seviyorum...
Sana öyle bir anda geldim ki;
Yollarında bitmez bir kuraklık vardı,
Gözyaşlarımla serinlettim yollarını.
Yine de geliyordum işte.
Sana öyle bir anda geldim ki;
Demek ki uyanmışsın,
Güneş doğuyor.
Bugün hava çok güzel,
Sen kokuyor.
Ağaçlar yeşil,
Beklemek yormadı beni.
Beklediğim insanın,
Benim onu beklediğim gibi,
Başkasını beklemesi yordu.
Sevmek yormadı beni.
Yüreğimde bağlı yonca,
Bekliyor umudu var bolca.
Kaç zaman geçti gelmez oldu,
Kurudu bu yeşil yonca.
Beklersin onu gelmez ki,
İçimde binlerce söz,
Defterimde yüzlerce şiir var.
Ama neden ben hala,
Senin karşında tek kelime edemiyorum...
Aşk bazen gelmeyecek birini beklemektir,
Hiç sevmeyecek birini sevmektir,
Her anında aklına getirmektir,
Gördüğün en ufak bir anda bile gülebilmektir.
Güzel şeydir aşk,
Her seçtiğin kapı, çıktığın yolda,
Seni kalbime gömdüm,
Kalbim bir mezarlıktır artık,
Bir umudun, inanışın, aşkın mezarlığı...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!