Elim hep gitse de telefona,
Yazamadım sana.
Konuşmak istediğim zamanlarda,
Tek kelime edemedim karşında.
Yanına gelmek istediğimde,
Bugün ölebilirim,
Yarını göremeden gidebilirim.
En güzel anlarımı yaşamadan.
En içten sarılmaları tatmadan....
Eşimi bir kere göremeden,
Dün bitti,
Yarınsa bir bilmece.
Dünün bittiğini bile bile,
Ve yarınım yokmuş gibi seviyorum seni...
Hayallerimin içinde dolaşabilseydim,
Hep sana uğramak isterdim.
Ve sana uğradığım sokaklarda,
Yolumu kaybederdim.
Gözlerimi yumsam,
Başını dizimin üstüne koyup,
Gözlerime baktığını görünce,
Yaşamaya daha yeni başladığımı anladım...
(1)
Neyim var neyim yok,
Her şeyi bırakıp gitmek istiyorum,
Ama yapamıyorum,
Seni bir daha göremem diye.
Yazık diyecek hayatımı izleyen,
Göz altları şişmiş ağlamaktan.
Ne yazık şu genç yaşında,
Ne hale gelmiş parasızlıktan.
Yazık diyecek hayatımı izleyen,
Senin gözlerini bitkilere,
Benim gözlerimi de çocuklara verelim.
Benim gözlerimden seni görsünler de,
Gelecekte tüm dünya yeşillensin...
Eylül de bitti,
Ekim de bitecek,
Kasım da.
Ellerim hiç ulaşamayacak sana,
Boş yere gerek yok kendimi kandırmaya.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!