Kalbime düğümlediğin bu illet kördüğüm
Nice çabalayıpta anca çözdüğüm
Hayaller kurupta sende gördüğüm
Ah o sevgi keşke
Yalnız bende olmasa
Ben yolda yürüyorsam,
Bil ki, aklımda sen varsın.
Elimde bir kalem varsa,
Bil ki, seni yazıyorum.
Bir yalnızlık var içimde,
Yağmurun altında damla damla biriken.
Gözyaşlarımın aktığı bitmez gecelerde,
Gözlerimin altını mosmor eden.
Bir yalnızlık var içimde,
Siz mutsuzken,
Etrafınızdakiler mutluysa,
Bana kalabalıktan bahsetmeyin.
Buz gibi yalnızsınız işte...
Seni göremediğim zaman,
Unutacağımı sanıyorlar.
Aslında,
Seni görmediğim her an,
Daha sıkı sarılıyorum sana.
Bazı acılar vardır,
Derin bir sessizliktir.
Bundan sonra tek yaram,
Yalnızca sensizliktir...
Kırgınım herkese, kızamıyorum
Bir derdim var kimseye anlatamıyorum.
Sonu karanlık, hiç ışık yok,
Yürüyorum bir yolda sadece yürüyorum.
Sabah kalkıyorum gözler kan çanağı,
Allah'ım yalvarıyorum sana,
Başımdaki tüm bu dertleri sil.
Üşüyorum geceler boyu, titriyorum,
Ama inan bana soğuktan değil.
Duygularım terk ediyor beni,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!