Seni gördüm içtim aşkın zehrini,
Razıyım çekerim gönül derdini,
Ey gözleri ela, nazlı sevgili,
Ben senle yaşar senle varım demedim mi?
Hava soğuk buz kesmiş her yer,
Deniz kenarında oturmuştuk, hatırlar mısın
Kumlardan kaçmak için bir taşın üstüne.
Bir film sahnesi gibiydi, hatırlar mısın
Konuşuyordum, bakmıyordun yüzüme.
Rüzgar vuruyordu saçlarına, hatırlar mısın
Denizlerin hafızası var derlerdi,
Doğruymuş.
Hatırladı beni,
Kumlara söyledi,
Dedi aşıktı bu deli.
Tüm ülkelerin biletleri avucumda,
Bütün dünyayı gezme fırsatım olsa da,
Ben yine,
Sana uğramak isterdim.
Koca bir kütüphanede,
Al kitabımı oku,
Senin için yazıldı her satırı.
Yanında ki çocuğa da okut sonra,
"Al gör,
Beni böyle sevdi,
Sende öyle sev." de...
Başka birisi var dilinde,
Merak etme duyuyorum.
Başka gözler var gözlerinin önünde,
Merak etme görüyorum.
Dışarı çıkıyor düşünüyorum,
Etraftaki sesler boğuk,
Her namazımda,
Ne kadar dua ettim bir bilse.
Bana ettiği beddualar,
Dönüp dolaşıp onu bulmasın diye...
Öyle dualar ediyordum ki gelmen için
Duysan,
Benimle beraber,
Sende amin derdin...
Bazen sadece düşünmeli insan.
Ne bir şey yapmalı,
Ne de bir şey yapmamalı.
Sadece düşünmeli...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!