Bir dost omuzuna yaslayıp başım
Hıçkıra,hıçkıra ağlayasım var
İki çift laf deyip o vefasıza
Yas tutup karalar bağlayasım var.
Bu ikinci oldu şu kalbi çalan
**
Yıllar sonra geldim gördüm köyümü
Ağlayım mı güleyim mi bilmiyom
Şöyle bir göz attım gönül dağına
*** Her yer ören olmuş sanki harabe
*** Ağlayım mı güleyim mi bilmiyom
Hayırsız hasretin yakarken beni,
Bu kin,bu nefret neden-dir niye.?
Her şey bıraktığın gibi duruyor,
Ağzın hiç susmuyor, dilinde isyan..
Olmazki sabahlar,bitmez geceler,
Hayırsız hasretin yakarken beni,
Bu kin,bu nefret neden-dir niye.?
Her şey bıraktığın gibi duruyor,
Ağzın hiç susmuyor, dilinde isyan..
Olmaz/ki sabahlar,bitmez geceler,
Bir hata'mı ettik,kusur'mu ettik ?
Allahın selâmı çok'mu Nurani ?
Ölene kadar biz hani gardaştık
Hal,hatır sorması çok'mu Nurani ?
*
Aldım kabul ettim türlü hatırı
**
Buram buram sılam tüter gözümde
Bu kadar acıyla yaşanmaz gurbet
Memleket hasreti herbir sözümde
....Derdi pazarında satıyom gurbet
Ölenler olsa’da daha var kalan
Adı var kendi yok ahhh samimiyet
Saymakla bitmez ki onlarda yalan
Adı var kendi yok ahhh samimiyet
Fırsat kollayarak pusuya yatar
Ölenler olsa'da daha var kalan
Saymakla bitmiyor onlarda yalan
Yalayıp yutarak ederler talan
Adı var kendi yok ahhh samimiyet
Fırsat kollayarak pusuya yatar
Hergün bu hasretim sarınca seni,
Başını vuracak taşların olsun.
Baktığın aynada görünce beni,
Gözünden dökülen yaşların olsun
Huzuru Neşeyi ara bulama,
Hergün şu hasretim sarınca seni,
Başını vuracak taşların olsun.
Baktığın aynada görünce beni,
Daima gözünden yaşların düşsün..
Güneşler doğmasın o dik başına




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler