Ne derdim bitiyor nede elemim
Bak tükendi yaza,yaza kalemim
Ben ölseydim mezarıma gelenim
Olurmuydun söyle,söyle sevdiğim.?
Gözlerin cana can ok'tur kelâmın
**
Ne derdim bitiyor nede elemim
Bak tükendi yaza,yaza kalemim
Ben ölseydim mezarıma gelenim
Olurmuydun söyle,söyle sevdiğim.?
O dupduru sular gibi akışın.
Hala şu kalbimi yakar sevgilim
Ceylan gibi ürkek ürkek bakışın
Hala şu kalbimi yakar sevgilim
Andığında beni ah ile anma,
Hep yazarım elde kalem
Sözüm meclise,meclise
Değmez ona versem selâm
Sözüm meclise,meclise
Puşt olupta baştan çıkmam
Biri bana demiş ki,komedisin komedi
Aklı sıra zavallı,söz'de yeriyor beni
Hadi şöyle kıydan git,boyun,posuna bakam
,,,Anam,Babam olsa'da,haksızı asla övmem,
,,,Sözlerim hak edene,durup dururken sövmem,
**
Böyle bekletmenin neydi nedeni ?
Bu sözlerim sana vefasız yârim
Yok yere yoransın yaşlı bedeni
Bu sözlerim sana vefasız yârim
Bu ölümsüz AŞK'ta
Yarım kalan hikayeydik demiştin.
Biz daha kitap olamadık ama;
Çok sattı ihanetin!
Sana ihanetin adını sorduğumda
Bana adı yoktur demiştin.
Kapıldım sayende borana sise
Sordum nerde diye seni herkese
Sana ulaşmayı denedim ise
Sora sora artık usandım GÜZEL
Tüm derdim sevince bitecek sandım
Usandı bu yürek gayri usandı
Bu kadar darbeye ancak dayandı
Bağımda ki güle karga dadandı
Güllerimi vere vere usandım
**
Daha yaman çıktı yoksulluk derdi
Sevda bağlarında ötemem gayri,
Vefasızdan ceza aldım uslandım
Hiç hayır gelmezden beklemem hayrı,
Vefasızdan ceza aldım uslandım.
Sevdalarda sınır yoktur sanırdım,




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler