Gül taşırsa kalem tutan ellerin
Kırmızı damlayla dolar her yerin
Sever isen eğer Gül’ü dikenle
,,, Gönül gülşenini bir Gül süslüyor
,,, O da bana içten sevgi besliyor
Kimini güldürün kara bağrında
Neyini sevelim de yalan dünya?
Kimini kavurup yakan bağrında
Neyini sevelim de yalan dünya?
Hep sahte güzellik sunan kullara
İradem dışında geldim ben sana
Konan göçüp gider benzersin hana
Var'mı murat alan bir göster bana?
Neyini sevelim sen söyle dünya?
Doğarken ağladım daha gülmedim
Bir hayırsız talan eyledi bağım
Gezip eğlenmekte neyime benim
İçin için yanar gönül otağım
Yâr yolu beklemek neyime benim
Karardı gözlerim dünyam karanlık
Kime saldırıyon sen behey gafil?
Biz'de bu ülkenin öz evladıyız
Hemide öz TÜRK'üz halis müslüman
,,,Ölmüş ölüden biz medet ummayız
,,,Müslümanız asla şere uymayız
Manalı bakışlarla dönüp dönüp bakarsın
O ceylan gözlerinle yakarsın beni burda
Daha elim değmedi yıldırımlar çakarsın
,,,,Kor edip bedenimi yem etme kuşa kurda
,,,,Olur/mu Yusuf yüzlüm yarı yolda bırakma
Nasıl anlatayım size halimi?
Böyle boynu bükük koyan zalimi
Kitap arasında kuru gül gibi
Bulmuşta kaybetmiş biri gibiyim
Uğruna her şeyim etmiştim feda
Geçip gider zaman dakika saat
İnsanca yaşamak dostlar zor sanat
Ölüm yaklaşıyor açarak kanat
,,,Gerek yok,yok yere gönül kırmaya
,,,Kime Bâki kalmış ömür dediğin ?
*
Çabuk gelir geçer biter seneler
Kayıp gider elden ömür dediğin
Felek kalburunda sessizce eler
Kayıp gider elden ömür dediğin
Kucak açılmazsa dost'mu sarılır




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler