İşlemiştim kalbe hep nakış nakış
Yıldırım misâli neydi o yakış ?
Sen’den beklediğim bir mutlu bakış
,,,Boşa geçen ömrün hayına düştüm
,,,Çığlık yükseliyor şimdi bağrımdan
Çiğler düşer serpe serpe
Bak kuzular daha körpe
Karsız mı kalmış Kartepe
Anlat hele Durak gardaş
Ekmeği koydum tandıra
Dünyamı başıma dar eden kadın
Eserinle gurur duyuyormusun ?
Seninde olmasın hiç ağız tadın
Yanlız yataklarda buyuyormusun ?
Gönül köprüsünden taşlar sökülmüş
Gezdirdiler beni dağda ovada
Küçücük dünyamı dar etti başa
Hep huzur aradım viran yuvada
Küçücük dünyamı dar etti başa
Bunca yıl yaşadım bir zalım yâr’la
Darıldım beyler darıldım
Tam ortadan yarıldım
Gelin hele gelin buraya
Bal kaymakla karıldım
Bakmam çamur atana
İnanmadın sana olan sevdama
Hep seni aradım durdum dün gece
Zoruma gitmezdi gitsem idama
Hep seni aradım durdum dün gece
Korumaz insanı parklar duraklar
Eskisini şutladık
Yeni yılı kutladık
Sağ’da sol’da ot’ladık
İnek gibi hopladık
Her buzul çözülür görse güneşi
Edeb erkân olsun varımız bizim
Yoktur insanlığın benzeri eşi
Edeb erkân olsun varımız bizim
Benim gözüm yoktur gemi’de yat’ta
Aklınız hep uçkur’da,yalandır kelâmınız
Sapıkların çaldığı,düdük’sünüz edepsiz?
Gören de adam sanır,sahtedir selâmınız
,,,,Koyun’ların sıçtığı,büdük’sünüz edepsiz?
,,,,İki yüzlü insanlar,size’dir isyâ’nlarım
Doğduğumdan beri gamla yaşadım
Çilelerle doldu, bütün yaşamım
Hiç yankı bulmadı onca feryadım,!
**Sabrım bitti artık,duy beni felek
**Canımı almandır ben'den son dilek




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler