Gördüm kapanmış kapılar
Noldu sana garib köyüm ?
Viran olmuş çok yapılar
Noldu sana garib köyüm ?
Gördüm kapanmış kapılar
Noldu sana garib köyüm ?
Viran olmuş çok yapılar
Noldu sana garib köyüm ?
Bir zamanlar paris gibi
Ne kadar dert var’ise,hep başıma ağdırdın
Gözlerimden her daim,kanlı baran yağdırdın
Damardaki kanımı süt,yerine sağdırdın
İliğimi boşalttın,ben'den ne istiyorsun ?
Dertli dertli çaldırdın,hep gönül sazlarımı
Hiç nasip olmadı tanımak seni
Bir yüzün gündüz’ken diğeri gece
Ne kattın ömrüme ne istiyorsun?
,,,,Kulak ver sesime susuver ben’ce
,,,,Üstümde ne kadar hakkın var sence?
Ne yaptım ki sana terk edip gittin,?
Gönlüm seni arar nerdesin Â-YÂR..?
Aşk zehrini kalbe zerk edip gittin
Gönlüm seni arar nerdesin Â-YÂR..?
Sensizlik bir elem yapamıyorum
Gözlerimden döktürün
Boynumu hep büktürün
Daha fazla naz etme
,,,,,Yâr ömrümü söktürün
,,,,,Ne olursun durma gel
Sevdası ateşmiş hasreti alev
Öldürüyor beni bakarken güzel
Pervane misâli yakıyor teni
Öldürüyor beni bakarken güzel
Ay'dan ışık alıp bürünür Renge
Çıkıp şu dağlara şöyle yaslanıp,
İçimde ne varsa dökesim gelir..
Koklamaya kıyamazken gülleri,
Köklerinden bir bir yolasım gelir...
Hep bekledim yâri birgün ondura
Yaralı bülbülüm,geldim gülüne,
Sinemi delerek batanım olma.
Sevda hülyaları sardı sineme,
Önce sevip sonra gidenim OLMA...
Bağbanım ol,bende gülün olayım,
Yaralı bülbülüm kondum dalına
Sinemi delerek batanım OLMA..! !
Sevda hülyaları sardı alına
Önce sevip sonra gidenim OLMA..! !
Bağbanım ol ben'de gülün olayım




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler