Nasıl cezb etmişti şehrin neşesi
Gel gör gurbet beni ne hale koydu
Uzaktan hoş imiş davulun sesi
Gel gör gurbet beni ne hale koydu
Güzel bir yaşamın hayalin kurdum
sen yoksun ya.
sabah olunca yatağımdan neden kalkacağım.
sabahleyin nazlanarak kime günaydın diyeceğim.
kime tavır yapacağım.
kim soracak bana ne oldu gene diye.?
kimi bekleyeceğim gelecek diye göz ucuyla.?
Yıllarca hasretle yolun gözledim
Bende unuturum gelmezsen gelme..
İnan ki ben seni çok çok özledim
Bende unuturum gelmezsen gelme..
Hüzünle yaşarım hasret koynunda
Yıllardır hasretim mah cemaline
Bir gece düşüme gelsen ne olur
Hava ve su gibi muhtacım sana
Bir gece düşüme gelsen ne olur..
Gelen'den geçen'den, sordum hep seni
**
Kim vurulmaz senin gibi geline
Savrulmuşum görür görmez yeline
Canım kurban olsun tatlı diline
Yar boynumu büke büke giderim
**
Hani seviyordun ölürüm derdin,
Yoluna canımı veririm derdin.
Sensiz olamam ölürüm derdin.
Sevda bahçesinde gezer bu gönül..
Soldurdu güllerimi çöle çevirdi,
Bir zalımı benim gibi seversen
Türlü ağıtları yakarsın böyle
Gözyaşın dökerek boyun bükersin
Tatlı candan hergün bezersin böyle
Sevdaya düşeli gülmedi bahtım
Sevda ateşini yaktın özümde
Bir kez durmadın ki aşkın sözünde
Uyku duruyor mu söyle gözünde?
Sevdayla aramı gelde gör hele
Yâr bu/muydu bana verdiğin değer?
Yârim hep gözünde görünür bahar
Herneyi koklasam orda kokun var
Bu derdin dermanı yanlız sende var
*** Gözyaşımla çağlar kurumuş dere
*** Gel desen gelirdim gittiğin yere
SeniGurbet acısı düştüde yüreğime,
Baba ocğı tüter,tüter gözlerimde
Ana sevgisi açlıktır şu yüreğim de.!
NAZLI YAR’im girersin düşlerime,
Ağlar,ağlarAnılarım her gece,




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler