Bir vefasız güzel sevdim
Beni candan usandırdı
Keşke görmez olayıdım
____Beni benden usandırdı
____Beni candan usandırdı
*
Pamuk ipliğine ümit bağlayan
Birini görürsen beni hatırla
Ömründe gülmeyip hergün ağlayan
Birini görürsen beni hatırla
Sorma hiç halimi nasıldır nice
Gündüzüm karanlık zifiri gece
Yazarım aşkını hep hece hece
Dertli türküleri yazan benim ben
Demir çarık giydim düştüm yollara
Sanmayın dostlarım bu-bir şikayet
İtiraf etmektir sadece niyet
Öderim sevdama ne ise diyet
Eliyle kabrini kazan benim ben
Ne durdum soludum ne verdim mola
Buğdaylar tutarken sarı başağı
YÂR beline sarmış ebem kuşağı
Aşık etti beni baştan aşağı
Onu'da ben gibi sandırdı YÂR'im
Bazen efkârlandım bazen'de güldüm
Zaman ne çabuk/ta akıp gidiyor
Neden bir gün beni uyarmadınız.?
Hayat artik bana veda ediyor
Neden bir gün beni uyarmadınız.?
Gönlümü hapsettin dünya malına
Sevdaya düşenler murad eder'mi?
Girip yâr bağına gülün derer'mi
Yol aşmaz belenden izin süremez
Yeter diyar diyar tezdirme beni
,,,Hasretlik öyle zor öyle zorumuş
,,,Yürekleri yakan harlı "KOR"umuş
Bunca yıl göğüs gerdim,türlü derde eleme
Ben verdiğim sözdeyim,sen istersen inanma
Ben seni candan sevdim,sense saldın eleme
Ben verdiğim sözdeyim,sen istersen inanma
İpotek koyamazlar sana olan sevdama
Attığın her adım kör kuyulara düşsün
Döktüğüm gözyaşlarımın her damlası
Seni yakan cehennemin olsun
Goncaların açmadan dalında solsun..
Hüzünler sana aldığın nefes kadar yakın,
Ümit ettiğin hayallerin çıkmaz sokaklar,
Bu ben değilim artık kanıksadım kendimi
Yâr gönlüme hapsettim,derdimi kederimi
Sustumda söylemedim,gizli tutum sevgimi
Bunu suçtan sayarsan ben suçluyum SEVGİLİM
Kim istemez acaba sevmeyi sevilmeyi?




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler