Geldim ki dünyaya devran sürmeye,
Geldiğime bin pişmanım dostlarım.
Bin bir acı bekler imiş beni dermeye,
Geldiğime bin pişmanım dostlarım.
Gezdim bu alemi görmedim vefa,
Çökün karanlıklar ne olur çökün
Bütün hüzünleri bağrımdan sökün
İsterse üstüme benzini dökün
Nerde dert var'ise verin GECELER
Issız gecelerden meçhule dalıp
Verin kalem kâğıdı. yazayım ağıtları
Geçti artık sevdalık, zalimlere elveda
Seven kahırdan ölür sevdanın yiğit’leri
Geçti artık sevdalık,zalimlere elveda
Acı hasretle geçti hep sevdalı yıllarım
Hiciv bir sanattır sözlerim açık
Yontulmamış odun tıpkı bir kaçık
Bilmez ki dikenden olmuyor cacık
Kimseyi üzmeden yapmalı hiciv
Bazen bir delinin kâbusu olur
Bilmem nasıl anlatsam
Nerden başlasam,
İçimde bir sızı bağrım yanıyor…
Nedeni belirsiz değil aslında
Belkide izahı biraz zor amma
Yalnızlık'mı desem aceb adına, ?
Gün batmasın artık akşam olmasın
Ölürüm bu gece çıkmam sabaha
Hergün içer’iken böyle kör kütük
Nasıl edem bu sevdalı baş’ile?
...İçmeyim kadehim boş kalsın bırak
...İçmeden’de sarhoş oluyor insan
Boşaldıkça badem doldur ver sâki
Bu hayat kimseye kalmıyor bâki
Giymedim dünya da al’yeşil haki
*** Bu gece kör kütük içmeye geldim
*** İçipte kendimden geçmeye geldim
Oynasam gülsemde alamam ki tat
Koy başı yastığa akşam dertle yat
Alan bulur isen pazarlıksız sat
İçim volkan gibi sönmüyor ANNE
Gülmeden yaşadım hep bu hayatı
Yokuşa yüzün yok, inişe dizin,
Uzağı, yakını pek görmez gözün,
Sanki bize tarih oluyor sözün,
İhtiyarlık başa geldiği zaman !
Ağrıdan sızıdan durmaz yakınır,
Halkın yüzde ellisi adamdanda saymıyor.
Öyle bağlanmışlar ki AK PARTİ'den caymıyor
Herkes tanıdı beni gayri kimse kanmıyor.
,,,,Fırsat vermedi bana çıkar yol bulamadım
,,,,Daha kaç seçim böyle yerlerde sürüneyim ?




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler