Ağlayı ağlayı bittim
Yâr yolunda yitip gittim
Ne ettimse kendim ettim
,,,,,,Hazin hazin ağlar gönül
,,,,,,Dertli dertli ağlar gönÜL
Dinleyin dostlarım Böyle yobazı
Bana yazma demiş ayının biri
Ne yazıkki çıkıyor bözylesi bazı
____Bana yazma demiş bakın birisi
____Vallahi ayının tam/da irisi
Sanmaki bu devran böyle gidecek
Her canlının ömrü birgün bitecek
İster yaşlı genç ol vade yetecek
Neyine güvenem de yalan dünya ?
Vadesi yeteni kabiri haklar
Evinizin önü ince bayırdı
Ne emmi ne dayı biri kayırdı
Biz kime ne ettik bizi ayırdı
Dönmedin sevdiğim gittiğin yerden
Seni gördüğümde gülerdi yüzüm
Boşuna kurmuşum hayalim düşüm
Oralara daha dönmem diyormuş
Anlaşıldı artık ayıkmaz başım
Oralara daha dönmem diyormuş
Hiç gülmedi yüzüm baharda yazda
Yıktın hayallerimi vermedin umut
Beklerim yollarını dönmüyormusun ?
Düşler kabus doldu kayboldu somut
Beklerim yollarını dönmüyormusun ?
El ele gezdiğmiz o sahillerde
Ben uyar oğluyum,Asla darılmam
Beklerim gelmezsin,neredesin dost?
Dostumu sayarım,Kine karılmam.
,,,Bırakalım yeter gel'şu inadı
,,,Çıkılan bu yoldan dönülürmü dost?
Ne yaptımda sana sitemkarsın hep,!
Dönüpte bakmazsın bir kez yüzüme.!
Arkana bakmadan giden sendin,sen,
Dönüpte bakmazsın bir kez yüzüme.!
Kalbimde saklarım ben seni inan,
Nedir bu çektiğim YÂR'in elinden?
Solar yapraklarım kahır yelinden
Dereler çağlıyor gözüm selinden
,,,Taştı yatağından coşuyo DAYI..!
,,,Çekiyorum çilem dolmuyor DAYI
Bu gün Nazlı yâr’den bir haber aldım
Dokunmayın bana keyfim yerinde
Hal hatır eyleyip halimi sordu
Dokunmayın bana keyfim yerinde
Bu gün hiç yerimde durmayacağım




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler