Ayaklar baş oldu başlarsa yerde
Koydu insanlığı belaya derde
Tek geçerli akçe nefret var serde
=== Hani sevgi,saygı nerde muhabbet ?
=== Kalpleri kaplamış,kin ile nefret
Yokluk belâsına yurdumdan çıktım
Çıktığımdan beri hasretim hasret
Nice yaşlar döktüm canımdan bıktım
Emmi’ye dayı’ya hasretim hasret
Gözlerim dalıyor karlı dağlara
Sevdana düştüm düşeli
Dinmez eser hasret yeli
Mesken ettin gurbet eli
Dön gel artık nazlı yârim
,,,Hasretin bağrımı yakar
,,,Garip hep yoluna bakar
Gidiyorum burdan uzak illere
Sağ yanımda hasret sol yanımda sen
Senden uzak düştüm gurbet ellere
Sağ yanımda hasret sol yanımda sen
Gözden akan yaşım kurumaz oldu
YÂR sen buralardan gittin gideli
Hasret ne demekmiş öğrettin bana
Gül yüzüne beni hasret edeli
Hasret ne demekmiş öğrettin bana
Sam vurdu bağlarım başladı hazan
Gözün görmüyorsa ne deyim sana
Dilim varmıyor'ki diyeyim GARDAŞ
Demek kabul etmek bu kadar çok'zor
,,,,Zorlayın bakalım nereye kadar
,,,,İŞKEMBE'den sallıyorsun birader
Bakın kuduz itler yine çıldırdı
Saldırıp sağ sola halkı yıldırdı
Kardeşi kardeşe böyle kırdırdı
Merhamet kalmamış insanlığa bak
Kimi nala vurur kimisi mıha
Kör nefsin esiri hırsa kapılmış
Şaron,Piyer,Luis ilâh yapılmış
Çıkmış doğru yoldan Put'a tapılmış
,,,Adem'lik safında durmak gerekir
,,,İnsanlık unutmuş insan sevmeyi
Gün batmasın artık akşam olmasın
Ölürüm bu gece çıkmam sabaha
Hergün içer’iken böyle kör kütük
Nasıl edem bu sevdalı baş’ile?
...İçmeyim kadehim boş kalsın bırak
...İçmeden’de sarhoş oluyor insan
Boşaldıkça badem doldur ver sâki
Bu hayat kimseye kalmıyor bâki
Giymedim dünya da al’yeşil haki
*** Bu gece kör kütük içmeye geldim
*** İçipte kendimden geçmeye geldim




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler