29-GİTMELERİN OLMASA
Gitmelerin olmasa,
Belki de gelişlerin bu kadar sızlatmazdı içimi.
Bir bekleyişin kıyısında,
Adını fısıldayan rüzgârla üşümezdim.
Geceyi çağırmam boş yere,
Karanlığa umut bağlamam mesela...
Ya gelirdin, bir yıldız gibi düşerdin avuçlarıma,
Ya da bütün vedaları alır,
Sessizce silinirdin hayatımdan.
Ama sen,
Ne tam gidişsin ne de gerçek bir geliş…
Bir yarım kalmış cümle gibi
Asılı duruyorsun içimde.
Ve ben hâlâ,
Bir ihtimalin kırıntısına tutunarak
Seni değil,
Sende kalan beni bekliyorum.
17.02.1988
Ali Fırat DicleKayıt Tarihi : 1.05.2026 15:00:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!